ĮVAIZDIS VS REPUTACIJA

15/16SEK20MOD ir  6618SEKMOD grupių sekretoriaus mokymo programos ir 90/9119FMOD grupių fotografo mokymo programos mokiniai dalyvavo netradiciniame susitikime „online“ su „Stand Up" reklamos agentūros įkūrėja ir vadove Inesa Budgine. Inesa reklamos srityje dirba 12 metų, turi didžiulį profesinės patirties bagažą - per 1000 reklamos projektų. Ji ne kartą dalyvavo Klaipėdos paslaugų ir verslo mokyklos absolventų vertinimo komisijose, buvo jų pirmininke. Ne vienas mūsų mokyklos mokinys jos vadovaujamoje agentūroje atliko praktiką. Inesa ne kartą dalyvavo  mokyklos Karjeros renginiuose.

Lektorė akcentavo, kad nereikalingų prekių ar paslaugų nėra - būna tik nuobodžios ir neveiksmingos jų reklamos. 

Klausytojus patikino, kad antro šanso pirmam įspūdžiui nebūna, todėl svarbus nuoseklumas. Inesa dalinosi patarimais kaip stiprinti įmonės įvaizdį ir reputaciją ir kaip svarbu skelbiant informaciją medijose nepakenkti sau ir įmonei. Pasak lektorės, kalbant apie įvaizdį, svarbu visuma - logo, socialiniai tinklai, paslauga ar produktas, internetinė svetainė, reklama, išorinė komunikacija, vadovas ir jo įvaizdis. Visą tai galima valdyti iš vidaus. O reputacija - užtarnauta. Tai yra tai, ką apie mus ar įmonę, organizaciją kalba kiti. Patarimus taikant praktikoje, tikėtinas geras rezultatas.

Ekonomikos ir verslo pagrindų profesijos mokytoja ekspertė Laimutė Gegieckienė